Přehled prodejnosti barev

Od dubna 2003 rozšiřuje sortiment Tanga barva slonová kost. Tato barva zaznamenala u zákazníků značný úspěch a po pěti měsících se zřejmě stane druhou nejprodávanější.

Podle našich přehledů jsme v srpnu prodali v tomto odstínu 5,7 % výrobků ze sortimentu Tanga *1).

období B C D M N R S
01/2003 86,3% 7,0% 1,2% 0,6% 3,5% 1,4%
02/2003 89,2% 4,9% 1,3% 0,1% 3,0% 1,4%
03/2003 86,8% 7,8% 0,7% 0,5% 3,0% 1,1%
04/2003 85,7% 1,3% 6,3% 1,2% 0,3% 3,4% 1,9%
05/2003 84,4% 2,7% 6,4% 1,2% 0,4% 3,6% 1,2%
06/2003 83,1% 3,2% 7,6% 0,6% 0,2% 2,9% 2,4%
07/2003 86,5% 3,8% 5,4% 1,0% 0,2% 1,7% 1,3%
08/2003 82,9% 5,7% 6,2% 1,0% 0,1% 2,5% 1,6%
průměr 85,6% 3,4%*2) 6,4% 1,0% 0,3% 2,9% 1,6%

Rychlý vzestup prodeje sortimentu v barvě slonová kost znázorňuje i tento
graf:

Naprostou převahu bílé a podíly ostatních barev Tanga zobrazuje
následující graf průměrného prodeje za posledních 8 měsíců:

Stejně dobře se prodává barva slonová kost v kombinaci s ledovou bílou v designu Element, kód barvy 21. Na výstavě
For Arch 2003 budou uvedeny nové barvy v designu Time, možná i mezi nimi bude nějaká, která sníží drtivou převahu bílé.

Poznámka:
*1) počítáno podle prodeje 3558A-A651., 3901A-B10., 5518A-A2349., 5512A-2349.
*2) průměr od 4/2003